Ezért nyáron üres a tévéprogram.

Történelmi mélypontra süllyedt a lineáris tévécsatornák elérése - derül ki az RTL közleményéből.
"Már a korábbi években is megfigyelhető volt, ám 2025 júliusában minden eddiginél élesebben rajzolódott ki a hazai nézői szokások nyári átalakulása. Történelmi mélypontra süllyedt a lineáris tévécsatornák elérése, miközben a nagyképernyős nézettségen belül az "Other TV" kategória, benne a streaming platformokkal, így az RTL+-szal, 27,1%-os részesedéssel új csúcsot döntött a 18-59 évesek körében. Az RTL a nyárra tudatosan streaming fókuszú stratégiát épített: az RTL+ saját gyártású realityje, az Exek csatája jól teljesített, miközben a kábelportfólió is jó eredményeket hozott" - olvasható az RTL közleményében. "Bár a műsor még csak a felénél tart, már most az elmúlt 12 hónap egyik legnagyobb sikere lett az RTL+-on. Új előfizetők számában csak a Bajnokok Ligája hozott ennél jobb eredményt" - írják, ami megindokolja, miért nem láthatják az új saját készítésű realityt a televíziónézők, akik a streamingszolgáltatásukra nem fizetnek elő.
"A nyári hónapokban az RTL nem indított új műsort a főcsatornán, hiszen tartalomfejlesztési és kampánytervezési fókusza a kereskedelmileg és nézői szempontból is kiemelt őszi szezonra koncentrálódik. Júliusban a hírműsorain és infotainment tartalmain kívül ismétléseket sugárzott, ennek ellenére szoros versenyt tartott a TV2-vel: az RTL főműsoridős közönségaránya 12,2% volt a TV2 13,8%-os eredményével szemben" - olvasható a közleményben.
A TV2 ugyanakkor nyáron is jelentkezett új műsorokkal, és bár a Szerencsekerék premierepizódjai két hete véget értek a csatornán, és most már csak ismétlések láthatók, de vasárnaponként a Legyen Ön is Milliomos! új részekkel jelentkezik, és a SuperTV2-n is akad új tartalom: július 28-tól a Hal a tortán vadonatúj részei várják a nézőket. A hagyományos tévézést választó nézőknek most ezzel kell beérniük, amíg el nem kezdődik az őszi szezon.