Új vezető került a Yettel Márka- és Marketingkommunikációs Igazgatóság élére - ITBUSINESS.

2025. szeptember 1-jétől Hamza Kata a Yettel Magyarországnál veszi át a Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóság vezetését, ezzel új fejezetet nyitva a vállalat kommunikációs stratégiájában.
Hamza Kata pályafutása kezdetén fiatalokat célzó élmény- és fesztiválszervezésben szerzett szakmai tapasztalatot, majd a bankszektorban többek között az OTP Junior márka marketingkommunikációján és a bank social media jelenlétén dolgozott. 2017-től az OTP Bank újonnan létrejött Márkamenedzsment csapatát vezette, 2019-től pedig már Márkamenedzsment vezetőként dolgozott 11 országra - Magyarországot is beleértve - kiterjedő csoportszintű márkastratégiai és arculati keretrendszerek kialakításán és implementálásán. A nemzetközi stratégiai támogatás mellett, a magyar piacon teljeskörűen felelt a márkakommunikáció tervezéséért és megvalósításáért.
Kata már közel két évtizede mélyen elmerült a marketingkommunikáció világában, és szenvedélyesen ragaszkodik ahhoz a meggyőződéshez, hogy a márkaépítés kulcsfontosságú a sikerhez.
A márka kialakítása számomra messze túlmutat a puszta kommunikáción, hiszen minden egyes kapcsolat és interakció hozzájárul a márka karakterének formálásához – legyen az egy ügyfélszolgálati beszélgetés vagy egy digitális élmény. A márkastratégia számomra olyan iránytű, amely harmóniát teremt, irányítja lépéseinket, és összekapcsol minket a közönséggel.