Képzeld el, hogy egy kézi váltós Porsche volánja mögött ülsz, és minden egyes sebességváltásnál érezheted a motor pulzálását. Az új Porsche nem csupán egy autó, hanem egy igazi élménybomba, amely a vezetés szenvedélyét hozza el számodra. De vajon milyen k

A váltókarra és kuplungpedálra vágyó Porsche vásárlóknak mostanra mindössze kettő választási lehetőségük maradt.
A kézi váltós autók fokozatosan eltűnnek az új személyautók palettájáról; mára csupán néhány belépő szintű, megfizethető modell és néhány sportautó, amely a vezetési élményre helyezi a hangsúlyt, maradt elérhető ebben a kategóriában.
2025-re elértük azt a mérföldkövet, ahol a Porsche csupán két olyan 911-es sportkocsit kínál, amelyek még a hagyományos kézi váltás izgalmát nyújtják.
Legolcsóbban 62,9 millió forintból jön ki egy kézi váltós új Porsche, ennyibe kerül ugyanis Magyarországon a Carrera T.
Mivel az előző Carrera T vásárlók 70%-a manuális váltóval választotta ki autóját, az új modell kizárólag ezzel a hatfokozatú váltóval érhető el.
A nyílt pórusú diófából készült váltógombbal ellátott modell 3 literes, 6 hengeres biturbó boxermotorral büszkélkedik, amely lenyűgöző 394 lóerős teljesítményt és 450 Nm nyomatékot kínál.
A 0-ról 100-ra 4,5 másodperc alatt felpattanó hátsókerék-hajtású Carrera T végsebessége 295 km/h.
Most először kabrióként is megrendelhető ez a különleges 911-es, a 4,7 másodperces 0-100-as szintidejű és 293 km/h végsebességű nyitható tetős verzió alapára 68,9 millió forint.
A Porsche 911 GT3 ára alaphangon 89,4 millió forint, ami jelentős költséget jelent a sportautók világában. Ez a modell elérhető hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval, valamint hatfokozatú kézi váltóval is, így a vezetési élmény mindenki igényeihez igazítható.
A lenyűgöző hátsó légterelővel ellátott, normál és hátsó szárny nélküli Touring kivitelben elérhető 911 GT3 mindössze 1,5 tonnás tömegével és 4 literes, 6 hengeres szívó boxermotorjával emelkedik ki a sportautók világából. Ez a motor nem kevesebb, mint 510 lóerőt és 450 Nm nyomatékot produkál, amelyek a hátsó kerekekre szabadulnak, így garantálva a felejthetetlen vezetési élményt.
A 3,9 másodperces 0-100-as gyorsulású, kézi váltós GT3 végsebessége lenyűgöző, 313 km/h. A még izgalmasabb és prémiumabb 525 lóerős GT3 RS azonban már kizárólag automata váltóval érhető el, így garantálva a még dinamikusabb vezetési élményt.