Maximális értékcsökkenés: harmadáron kínálnak új gazdára találó elektromos Audikat.


Az Audi első valódi elektromos modelljei, amelyek alig használtak, most az eredeti áruk egy szimbolikus részéért kaphatók.

Az elektromos autók számos vonzó tulajdonsággal bírnak, de az értékük megőrzése sajnos nem tartozik ezek közé. Nemrégiben beszámoltunk arról, hogy a Mercedes EQS szedánok esetében egy év leforgása alatt közel 50%-os értékcsökkenés tapasztalható, és az Audi modelljei sem mutatnak kedvezőbb képet ezen a téren.

A német használt autó piacon mostanság nem nehéz olyan Audi e-tron SUV-okat találni, melyek 3 évesen és néhány 10 ezer kilométerrel az eredeti áruk töredékéért várnak új gazdára.

A mellékelt fotókon látható Audi e-tron 50 quattro 2021 júliusában lett forgalomba helyezve és azóta kevesebb, mint 38 ezer kilométert tettek meg vele.

Az egykor 70 320 euróba (28,8 millió forint) került fekete autót most 26 500 eurós (10,9 millió forint) áron kínálják eladásra.

Viszonyításképp, a Volkswagen Golf 115 lóerős benzines alapmodellje újonnan jelenleg 28 330 eurón (11,6 millió forint) nyit Németországban.

Az Audi e-tron 50 quattro egy igazi technológiai csoda, amelyet a modern autózás igényeihez igazítottak. Az adaptív légrugós futómű révén a jármű kiváló menetkomfortot és stabilitást biztosít, míg a LED fényszórók nemcsak lenyűgöző megjelenést kölcsönöznek, hanem maximális láthatóságot is garantálnak. Az állóhelyzeti klíma pedig lehetővé teszi, hogy a kocsi mindig kellemes hőmérsékleten várjon minket. Ezen felül a 313 lóerős teljesítmény és a 540 Nm nyomaték páratlan dinamikát kínál, így minden útvonal izgalmas kalanddá válik.

Ez a lenyűgöző elektromos SUV, amely közel 2,5 tonnát nyom, mindössze 6,8 másodperc alatt képes felgyorsulni a nulláról 100 km/h-ra. Maximális sebessége eléri a 190 km/h-t, ami izgalmas vezetési élményt kínál. Az autó bruttó 71 kWh, nettó 64,7 kWh kapacitású akkumulátorral van felszerelve, amely körülbelül 280 kilométeres hatótávot biztosít, így hosszabb utazásokra is ideális választás.

A típus 408 lóerős, 95/83,6 kWh kapacitású aksis változatáról 2019-ben részletes tesztben számoltunk be, a jól felszerelt tesztautó árcéduláján akkoriban 39,3 millió forintos összeg szerepelt.

Related posts