Tápai Szabina konzultációjától Aurelio lakáshitel-álmaig - egy különleges influenszer csapat formálódik Orbán mögött.


Nem sokkal azelőtt, hogy a Google és a Meta bejelentette a politikai hirdetések kitiltását platformjaikról, egy figyelemre méltó jelenség bontakozott ki: a TikTokon hirtelen olyan magyar influenszerek is politikai tartalmak gyártásába kezdtek, akik korábban távol tartották magukat a politikai diskurzusoktól. Szeptember végén, a közösségi média szereplői mellett, az Orbán-kormány reklámköltségvetése is jelentős mértékben megnövekedett, mintha csak az utolsó pillanatokra időzített kampányuk végső hajráját akarták volna megvalósítani a politikai hirdetések betiltása előtt.

Az október 23-át megelőző hétfőn a celebek elit(ebb) ligájába tartozó Szabó Zsófi villantott Orbán Viktor-os felsőt, és bátran vallotta, hogy neki is ott a helye a békemeneten, míg a férjével, Kucsera Gábor kajakossal együtt Fidesz-reklámfelületté vált Tápai Szabina azt az ártatlan kérdést tette föl követőinek, vajon ők mit kezdenek a postaládájukba érkező nemzeti konzultációs levéllel. A gúnyos kommentek nem maradtak el. Az említett hírességek már korábban nyilvánosan elköteleződtek a kormánypárt mellett,

Szeptember végén izgalmas tendencia bontakozott ki a közösségi média világában: számos magyar influenszer, akik korábban távol maradtak a politikai diskurzusoktól, most hirtelen érdeklődést kezdeményeznek olyan témák iránt, amelyek a kormányzati narratíva részét képezik. Ez a váltás új színt visz a platformok tartalmába, és felveti a kérdést, hogy milyen okok állhatnak e háttérben.

Related posts