A kínaiak megpróbálták lemásolni a Range Rover híres trükkjét, de sajnos nem úgy sült el a dolog, ahogy tervezték.


A Range Rover által már véghez vitt ötlet papíron jól nézett ki - a gyakorlatban viszont hatalmas pofára eséssel végződött.

Emlékezetes mutatvány volt, amikor a Range Rover Sport felkaptatott a kínai Mennyek Kapujának 999 lépcsőfokán 2018-ban. A "Sárkány Útja" kihívás részeként végrehajtott akció hatalmas gurítás volt a brit márkától, amiben megmutatták, hogy modern, leginkább aszfalton használt típusaik még mindig a legkomolyabb terepjárók közé tartoznak.

A kínai autómárka, a Chery, nem hagyta figyelmen kívül ezt a lehetőséget, és úgy tűnik, megfogalmazták a kérdést: miért korlátozódnánk csupán a Land Rover dizájnjának másolására, amikor az egész marketingstratégiát is magunkévá tehetjük?

A Fulwin X3L, amely sok szempontból a Defender ikertestvére, merészen nekivágott a monumentális műemlékkel való küzdelemnek. A bemutató eleinte zökkenőmentesen zajlott, ám a lépcsősor háromnegyedénél hirtelen egy hangos csattanás zúgott fel. Egy fekete alkatrész zuhant le a SUV-ról, s a sofőr, akinek a keze már nem bírta a kormányt, jobbra rántotta azt. A jármű egy pillanatra lelassult, majd megállt, hogy aztán váratlanul visszafelé kezden el gurulni.

A hátrálásának csak a korlát áttörése vetett véget, ami rendkívül fájdalmas látványt nyújtott, különösen figyelembe véve, hogy a helyszín milyen nagy tiszteletnek örvend Kínában. Mondanom sem kell, hogy az esemény óriási fiaskóval zárult, és a Chery kénytelen volt a közösségi médiában elnézést kérni a kudarcba fulladt marketingkampány miatt.

A vállalat közölte, hogy az előzetes nyomozás alapján egy biztonsági kötél elszakadása történt, amely feltekeredett a SUV jobb hátsó kerekére. Ez a meghibásodás vezetett a hajtás megszűnéséhez, ami végül ahhoz a balesethez vezetett, hogy a jármű nekiütközött a korlátnak, és átszakította azt.

Őszinte bocsánatot kértek a károkért, és megígérték, hogy "minden tőlük telhetőt megtesznek" a javítások elvégzéséért és a kártérítés kifizetéséért. A cég a turistáktól és a nyilvánosságtól is bocsánatot kért.

A Fulwin X3L lenyűgöző teljesítményével akár 422 lóerőt is képes kiadni, mindezt összkerékhajtás mellett. Ezen kívül a jármű tankfordító funkcióval is fel van szerelve, ami megkönnyíti a manőverezést szűk helyeken. A 21 colos kerekek és a 225 mm-es hasmagasság garantálja, hogy bármilyen terepen magabiztosan közlekedhessünk. A 22°-os első és a 30°-os hátsó terepszögek pedig további rugalmasságot biztosítanak a kihívásokkal teli utakon.

Related posts